تجهیزات و قطعات


تامین تجهیزات

شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM) با تجربه چندین ساله در صنعت CNG و ارتباط با تامین کنندگان تجهیزات و قطعات در این صنعت و اطلاع از کیفیت قطعات تولیدی تامین شده، آمادگی مشاوره و همکاری جهت انتخاب تجهیزات مورد نیاز جایگاه داران و بهره‌ برداران محترم را دارد.

در حال حاضر اسامی برندها و تامین کنندگان متعددی در وندور لیست کارفرما به چشم می خورد که هر یک دارای قیمت و کیفیتهای متفاوتی می باشند. تخصص و اطلاعات شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM)‌ به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه تجهیزات مناسب خود را تامین نمایید.


تامین قطعات اوریجینال

در این خصوص با توجه به دسترسی شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM) به منابع متعدد تامین قطعات و استاندارد های مربوطه این شرکت می‌تواند شما را برای تامین قطعات اورجینال و مورد تایید راهنمایی نموده تا با کمترین هزینه، قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

همچنین شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM) می‌تواند در صورت عدم وجود قطعات خاص با برند مشخص در ایران، قطعات هم تراز و با کیفیت مشابه را از وندور لیست استخراج و به شما معرفی نماید.


اورهال تجهیزات

در طی این فرآیند نیروهای متخصص شرکت نوآوران صنعت موتور از ابتدای شروع تعمیرات/ اورهال، در محل حضور پیدا نموده و ضمن کنترل انجام تعمیرات تجهیزات بر اساس ساعت کارکرد آن و نیازهای استانداردی، اجازه تعمیر خارج از ضابطه برند اصلی و استفاده از قطعات غیر استاندارد را نمی دهد تا شما با خیال راحت بتوانید پس از تعمیرات از تجهیزات خود استفاده نمایید

نوآوران صنعت موتور