طراحی نقشه جایگاه های سوخت

شرکت نوآوران صنعت موتور(NSM) با تجربه چندین و چند ساله در طراحی ابنیه جایگاه های تک منظوره، دو منظوره CNG و بنزین و با طراحی بیش از 1500 جایگاه در سراسر کشور، یکی از شرکتهای مورد تایید لیست مشاوران طراحی شرکت پخس فرآورده های نفتی می‌باشد.

این شرکت در تعاملات خود با مشتریان از مرحله نقشه برداری، تهیه نقشه هوایی و سپس اقدام به تهیه نقشه های فاز 1 (طراحی جانمایی و طراحی پایه)، اخذ تاییدیه نقشه ها از شرکت پخش فرآورده های نفتی و در نهایت تهیه نقشه های فاز 2 (دیتیل دیزاین) و اجرایی همکاری می‌نماید.


مشاوره و نظارت بر فرآیند احداث ابنیه

از دیگر خدمات قابل ارایه توسط شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM)، نظارت بر ابینه جایگاه جهت احداث آن مطابق نقشه های اجرایی و تطابق کیفیت ساخت با استاندارد های مربوطه می‌باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی اگر جهت انتخاب پیمانکار احداث جایگاه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با همکاران ما در بخش طراحی و اجرا تماس بگیرید


مشاوره و نظارت بر ساخت و نصب و راه اندازی تجهیزات

پس از اتمام مرحله احداث جایگاه، شرکت نوآوران صنعت موتور (NSM) در جهت حفظ منافع شما مشتری گرامی، از مرحله ساخت تجهیزات در کارخانه تامین کننده تا مرحله نصب، راه اندازی و تحویل موقت بعنوان مشاور و ناظر در کنار مشتریان خود می‌باشد تا تجهیزات ساخته شده مطابق آنچه در قرارداد بین شما و تامین کننده تجهیزات آمده است و براساس اسکوپ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به جایگاه شما حمل شود.

نوآوران صنعت موتور